مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 بهمن 1399 ساعت 15:502021-01-21پزشكي

طرح شهید سلیمانی| غربالگری 95درصد جمعیت استان اردبیل


طی طرح شهید سلیمانی برای مقابله با بیماری کرونا، تاکنون 95 درصد از جمعیت استان اردبیل معادل یک میلیون و 200 هزار نفر غربالگری شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، اکبر بهنام جو عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طی طرح محله محور شهید سلیمانی برای مقابله با بیماری کرونا ، تاکنون 95 درصد از جمعیت استان اردبیل معادل یک میلیون و 200 هزار نفر توسط کادر بهداشت و بسیجیان پایگاه ها غربالگری شده اند.

وی افزود: در این طرح یک هزار و 600 بیمار در منازل خود قرنطینه شده و به آن ها از طرف مراکز بهداشتی و پایگاه های محلی ارایه خدمت می شود و همچنین 63 بیمار نیز در نگاهتگاه های استان اردبیل بستری شده اند.

اهمیت کاهش دورهمی ها و ترددها استاندار اردبیل بیان کرد: رمز موفقیت کنترل موج سوم بیماری کرونا، همکاری خوب مردم در رعایت پروتکل ها و محدودیت ها و نیز تلاش بسیجیان و کادر درمانی استان اردبیل است.

بهنام جو ادامه داد: همچنین کاهش دورهمی ها و ترددها نیز در کاستن از تعداد فوتی ها و بستری های بیماری کرونا موثر بوده که حفظ این شرایط اهمیت دارد.

امسال عیدی ها و پرداختی ها زودتر انجام می شود وی تصریح کرد: باید پروتکل های بهداشتی با حساسیت بیشتری رعایت شود و به خصوص در آستانه عید نوروز لازم است هم استانی های محترم با رعایت بیشتر پروتکل ها و فاصل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح شهید سلیمانی| غربالگری 95درصد جمعیت استان اردبیل

طرح شهید سلیمانی| غربالگری 95درصد جمعیت استان اردبیل